19. oktoober 2017

Kaameraga metsas – ma armastan sügist

Kartsin, et sel aastal ei jõua ma beebi kõrvalt üldse sügist pildistama, kuid õnneks leidsin aega vähemalt korra metsas käia. Sügisesed fotojalutuskäigud ongi mul juba traditsiooniks saanud. Näiteks eelmise aasta pilte saab näha siin.
Igatahes on tänavune sügis olnud imeliselt värviline, kuid ka kohutavalt märg. Meil siin Kesk-Soomes on põhimõtteliselt kaks nädalat jutti iga päev kas või natuke sadanud. Ehk üks-kaks kuiva päeva on sinna vahele mahtunud. Aga isegi vihmane sügis on võrratu ning vankriga värviliste lehtede keskel jalutamisest on saanud mulle omamoodi teraapia ja parim viis akut laadida.
Tänavused pildid on tehtud Oksala saare metsade vahel. Eriti meeldis mulle üks väheke sünge metsatukk, kuhu ulatusid vaid üksikud päikesekiired.

PS. Ma ei liialda, kui ütlen, et iga nurga peal tuli mõni kärbseseen vastu.




No Comments Yet, Leave Yours!